Вже за кілька тижнів полтавці помітять значні зміни у транспортному забезпеченні міста

Розпочалися вони із конкурсу перевізників, тепер на черзі – цілий ряд нововведень. Зокрема, після першого липня на транспортних зупинках з'явиться розклад руху транспорту за кожним маршрутом, а кожну зупинку і в автобусах, і в тролейбусах оголошуватимуть. Значні обмеження колишньої свободи матимуть і водії транспорту загального користування. А от перевізники отримають можливість контролювати, де знаходиться маршрутний автобус та навіть кількість людей у салоні.

Конкурс перевізників минув і вже визначена основна їх кількість на 62 міських маршрути. Останні обслуговуватиме 370 одиниць приватного транспорту. За умовами договору, кожен транспортний засіб повинен мати датчик руху. Завдяки їм транспорт загального користування ходитиме у Полтаві без збоїв, говорить начальник відділу з питань транспорту та зв'язку міськвиконкому Микола Дубинка.

/Микола Дубинка, начальник відділу з питань транспорту та зв'язку МВК

У нас розроблена програма. Згідно з цією програмою написано - через 3 чи через 5 хвилин. Згідно з цим графіком вони повинні і їздити. І ці датчики будуть сприяти, щоб вони їздили конкретно по цьому маршруту/

У міськвиконкомі серед двох підприємств обирали майбутнього постачальника датчиків для всього пасажирського транспорту, який курсуватиме Полтавою. Претиндентів двоє – Полтавське підприємство «Елмеханіка» та львівське «Елекс». Окрім керівництва міста на презентації приладів – усі перевізники. Саме за їхні кошти встановлять датчики. Однак від цього виграють, передусім, вони. Завдяки датчикам руху можна контролювати маршрут транспортного засобу через монітор, за додаткову платню – знати кількість пасажирів та кількість пасажирів з квитками, навіть рівень пального у баку. Будь-які відхилення водія від маршруту помітні на моніторі, а відключення датчика дає сигнал у диспетчерській. Спочатку за такі порушення попереджатимуть, згодом – каратимуть фінансово. Всі ці заходи – підготовка до уведення «Системи єдиного білету», яку згодом хочуть реалізувати у Полтаві, говорить секретар міської ради Олександр Козуб.

/Олександр Козуб, секретар міської ради

По «Системі єдиного білету» працює весь муніципальний транспорт у Європі. Там немає такого, щоб люди купували в самому транспорті квиток. Вони купують на зупинках в автоматах і по цих квитках певний час можуть їздити в транспортних засобах/

Завдяки датчикам кожна зупинка буде оголошуватися, і не водієм, а комп'ютерною програмою. За 100-150 метрів від зупинки включатиметься спеціальний аудіофайл з інформацією.

І це стосується не лише приватних автобусів, а й 70 тролейбусів комунального підприємства «Полтаваелектроавтотранс». Адже датчики встановлять і там. А перевагу для встановлення датчиків надали полтавському підприємству «Елмеханіка», учаснику проекту «Полтавська марка». Якість та спектр послуг, які надаватиме прилад, на високому рівні, зазначили перевізники, а ціна – 1450 гривень – на тисячу дешевша, ніж у львів'ян.

Новини Полтави

    Погода
    Погода у Полтаві

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію