Ні для кого не секрет, що саме «Реклама – рушійна сила торгівлі»

Однак, аби така реклама була в прямому і переносному значення безпечною для самих людей, за її розташуванням і відповідністю усім нормам слідкує не одна інстанція. Про зовнішню рекламу в місті більше знає Крістіна Криженко.

Іноземні слова «біг-борд» та «сіті-лайт» вже добре знайомі кожному полтавцю. Скрізь на людних вулицях і традиційно біля доріг – безліч так званої зовнішньої реклами.

Чергове перехрестя і звону - не одна одиниця зовнішньої реклами. Аби остання працювала за призначенням і була безпечною, особливо для водіїв авто, за цим слідкує не одна інстанція.

За роз'ясненням у рекламному питанні йдемо до комунального підприємства «Дизайн міського середовища».

/Костянтин Торяник, начальник КП «Дизайн міського середовища»

Реклама розміщується на підставі дозволів, які надаються МВК, а вже самі дозволи погоджуються з інстанціями, зокрема, архітектурою і ДАІ, і складова цих погоджень виявляє можливість встановлення зовнішньої реклами/

З грудня минулого року міською радою був введений мораторій на встановлення реклами, тож вже близько 2 років як кількість зовнішньої реклами залишається незмінною – близько 400 біг-бордів та 300 сіті-лайтів. Також власники конструкцій беруть активну участь у розміщенні та створення соціальної реклами – «Чисте місто», «Добрі справи» – вона має складати 10% від загальної кількості розміщеної реклами. Якщо ж ви помічаєте встановлення нових точок реклами, знайте – це самовільне встановлення, яке тягне за собою штрафні санкції.

/Костянтин Торяник, начальник КП «Дизайн міського середовища»

На будь-яку рекламу повинні бути відповідні документи. На самовільно встановлену рекламу виписують приписи, в цьому активно допомагає інпекція по контролю за благоустроєм, санітарним та екологічним станом міста. Штрафи за такі встановлення великі: від 1700 гривень і навіть доходило до 10 тисяч/

Оплата ж за розміщення реклами у порівнянні зі штрафами набагато менша, розроховується за формулою в залежності від розміру конструкції, її висоти та інших технічних характеристик і в середньому складає від 500 до 700 гривень за місяць за 1 біг-борд. Однак такі витрати, як пояснюють сам полтавці, – не завжди виправдані, адже мешканці міста не завжди приділяють увагу рекламі.

/Бліци

- Мені все-одно, мені якось без різниці

- Не помічала, але люблю рекламу/

Такий феномен психологи пояснюють тим, що реклама впливає як на нашу свідомість, так і на підсвідомість.

/Кіра Сєдих, психолог

Ми перестаємо бути свідомими власного вибору, за нас уже його хтось зробив, і ми просто - пасивні спостерігачі/

Однак і тут відзначають підводні камені – дорослий може захистити себе від реклами (просто не звертати на неї увагу), більш вразливі у цьому питанні діти, особливо підлітки.

/Кіра Сєдих, психолог

Реклама, вона несе у собі більше негативу, вона розсіює нашу увагу, особливо тих, хто керує авто/

За тим, аби реклама не призвела до ДТП і не заважала водіям, пильно слідкує державтоінспекція. Серед основних вимог – відстань від проїжджої частини – у населених пунктах вона має складати не менше 5 метрів. Поза ними – розташування не нижче, ніж на 5 м. Окрім цього, зовнішня реклама не має впливати на орієнтування, на сигнали світлофорів, на оглядовість і інше. Поряд з цим реклама починає захищати здоров'я людей у і прямому сенсі. Зокрема, з січня 2009 заборонено розміщення зовнішньої реклами алкоголю і тютюну.

Новини Полтави

    Погода
    Погода у Полтаві

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію