По кілька діб полтавці не можуть додзвонитися у довідкову на залізничному вокзалі

Відео знаходиться в архіві

Ви можете переглянути його за посиланням:
https://yadi.sk/d/PnCKH2yFgPBs9

У Полтаві телефонна довідка є тільки на Південному вокзалі. Тож, якщо хочете дізнатися, коли прибуває чи відбуває ваш потяг, або ж вас цікавить тривалість стоянки останнього – ласкаво просимо на вокзал, бо додзвонитися в довідкову вам навряд чи вдасться – запевняють полтавці.

Ірині Дадаєвій 79 років, тож пересуватися на далекі відстані для неї вже – завдання не з простих. Коли жінці знадобилася інформація щодо тривалості стоянки потяга у Полтаві, вона вирішила просто зателефонувати до довідки на вокзалі. Втім, спроби отримати відповідь, не виходячи з дому, скаржиться пані Ірина, виявилися марними.

/Ірина Дадаєва, мешканка м.Полтави

Протягом доби, прямо доби, навіть двох, я намагалася додзвонитися і вдень, і зранку, весь час зайнято. І їхати мені, ви самі бачите, вже стільки років, що мені збігати на Південний вокзал – це велика проблема/

Ірина Дадаєва впевнена: неможливість додзвонитися на довідку – проблема, яка стосується не тільки її, а й все місто.

/Ірина Дадаєва, мешканка м.Полтави

Я звернулася до Студії «Місто» не по своєму особистому питанню, а для того, щоб вирішити питання всього міста. Ситуації різні бувають, жінка з дитиною, вона не може кинути дитину, а їй обов'язково треба когось зустріти чи провести, ну хіба можна, щоб на ціле місто одна довідкова служба? До якої дозвонитися не можна/

Погоджуються з полтавкою й інші мешканці міста, говорять: дочекатися, доки в довідковій візьмуть слухавку, – завдання не для людей зі слабкими нервами, бо тут треба запастися терпінням.

/Бліци

– Пробував, але нереально дізнатися

– Пробувала, та не завжди успішно. Не завжди буває так швидко, як хочеться

– Моя свекруха пробувала, та не завжди виходило. Ну довго треба було дзвонити, довго. Коли додзвонювались, а коли й не виходило/

Не увінчалися успіхом спроби додзвонитися на телефон 512-000 – довідку на Південному вокзалі – й у наших журналістів. Єдине, що вдалося почути, – короткі гудки.

/короткі гудки/

І взагалі зв'язатися із Південним вокзалом виявилося непросто: отримати коментар стосовно роботи довідкової від її начальника Капиці Олега Борисовича наші журналісти намагалися впродовж тижня. У приймальні зранку, вдень і ввечері просять зателефонувати трішки пізніше або пропонують передзвонити на прямий робочий номер пана Олега. А там – знову гудки, тільки тепер – довгі.

/довгі гудки/

Не передзвонив начальник вокзалу і на номер, залишений нашими журналістами у приймальні. Тож ми традиційно залишаємо право за усіма зацікавленими сторонами висловити свою думку стосовно проблеми, висвітленої у нашому сюжеті.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію