Повернути до будинків працюючу лампочку Ілліча просять у міста мешканці садового кооперативу на Вороніна

Відео знаходиться в архіві

Ви можете переглянути його за посиланням:
https://yadi.sk/d/CrvlYS3agNTpr

Мешканцям садового кооперативу «Вікторія», що на Вороніна, теж набридло викидати зіпсовані продукти з холодильника та навмання пересуватися по будинках. Вони, не отримавши підтримки міста, шукали відповіді, куди поділося світло та коли його чекати знову, на телебаченні.

Тиждень тому, розповідають мешканці садового кооперативу «Вікторія», що на Вороніна, їм вимкнули світло на 3 дні. В це важко повірити, але люди дуже зраділи, кажуть: сподівалися, мережу ремонтують.

/Елеонора, мешканка садового кооперативу «Вікторія» на Вороніна

Ми усі зраділи, у нас в кооперативі напруги 220 взагалі ніколи не буває. Ну 180 – це максимум, і все. Ми усі тихо зраділи, що ми нарешті будемо щасливі/

Втім, як виявилося, рано раділи, – продовжує пані Елеонора. Після так званого втручання світло взагалі почало зникати, створюючи людям купу незручностей.

/Елеонора, мешканка садового кооперативу «Вікторія» на Вороніна

У нас тепер світло регулярно вимикається. Вечір, прийшли люди, повмикали електроприлади, світло раз, і вимкнулося. І це триває вже два тижні/

/Ольга Дмитрівна, мешканка садового кооперативу «Вікторія» на Вороніна

Оце вимикають світло, значить так: холодильник не працює, світла ніде немає, навпомацки старій людині з двома паличками до ліжка ніяк навіть підійти, не те, щоби щось зробити ввечері/

Повернути свої як-то кажуть низькі, але стабільні 180 вольт, спробували, звернувшись до «Полтаваобленерго» (підприємства, якому вони безпосередньо сплачують за користування послугою). Втім, почути пояснення, чому постачання електроенергії погіршилося, так і не змогли, – скаржаться люди, навіть дізнатися, коли їм сподіватися на світло цього дня, виявилося заважким питанням для працівників «Обленерго».

/Людмила Миколаївна, мешканка садового кооперативу «Вікторія» на Вороніна

7-20-86 – взагалі до абсурду. У неділю відповіли сусіду, та зріжте ви отой замок і самі увімкніть ту кнопку, натисніть! Це що, відповідь? Хто має право взагалі туди лізти?/

/Ольга Дмитрівна, мешканка садового кооперативу «Вікторія» на Вороніна

Одному говорять: ми включимо більше всього, що зараз. Іншому тут же: чекайте десь опівночі. Третій набирає номер, а він говорить: більше всього, що підключимо завтра в обід. А підключили у другій половині дня. Ну шо, правда?/

Зрізати замки та вмикати електроенергію люди самостійно не стали і таки дочекалися приїзду спеціалістів. Ті свою роботу виконали – світло з'явилось... але тільки на 10 хвилин. Тоді, продовжують мешканці, почалося все спочатку: дзвінки, виїзд бригади, світло є і знову немає. Зрозумівши, що так вони нічого не доб'ються, люди спробували знайти підтримки безпосередньо у влади міста. От тільки, додзвонившись до служби оперативного реагування 1580, почули лише до болю знайомий телефон «Обленерго» та пропозицію звернутися безпосередньо до Ленінського райвиконкому міста – за місцем приналежності території, так би мовити.

/Людмила Миколаївна, мешканка садового кооперативу «Вікторія» на Вороніна

Ми просимо у вас елементарної допомоги. – Дзвоніть туди, дзвоніть сюди. – Чому ж не ви дзвоните? Ви ж за чимось на цьому місці! За чимось ви чергуєте. До вас звертаємося просто за допомогою, але немає ніякої допомоги. Я тоді просто хочу сказати, чи потрібен нам взагалі міськвиконком? Нехай будуть одні райони, і тоді, можливо, буде кожен за себе відповідати/

Всі питання, які стосуються будь-яких кооперативів, згідно із розподілом обов'язків, дійсно – у віданні райвиконкомів за місцем приналежності останніх. Тож сказати більше, чи ще якимось чином допомогти мешканцям садового кооперативу «Вікторія» диспетчерська служба 1580 не могла, запевнив керівник прес-служби Полтавської міської ради Ігор Дудка. І поділився контактом заступника голови Ленінського райвиконкому. Останній – Дмитро Сироватка – в свою чергу розказав, що 26 опора, на якій і проводилися роботи, взагалі знаходиться на балансі... «Водоканалу» (бо свого часу цю лінію збудували для обслуговування водозабору підприємства). Але за електроенергію, яка йде через ці лінії, гроші споживачі сплачують «Полтаваобленерго, яке і виконувало ремонтні роботи на опорі, підтвердили у прес-службі останнього і пообіцяли, що більше проблем із перебоям світла бути не повинно, бо ремонтні роботи, через які виникали збої у постачанні електроенергії і, відповідно, тимчасові незручності мешканців, цього дня успішно закінчилися.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію