Про проблеми суспільства варто не соромитися говорити вголос

Відео знаходиться в архіві

Ви можете переглянути його за посиланням:
https://yadi.sk/d/n4N7VxTIgP8cL

За допомогою соціальної реклами вирішили акцентувати увагу на них організатори конкурсу під назвою «Не мовчи!». Нині прийшов час підбивати підсумки та нагороджувати переможців. Які проблеми порушували у своїх роботах молоді сценаристи та режисери, знають Крістіна БрігІда та Світозар Хохлов.

Щойно Ярослав побачив оголошення про початок конкурсу соціальної реклами, одразу вирішив запропонувати друзям взяти у ньому участь. Відеозйомкою, розповідає хлопець, він займається на аматорському рівні. Утім ці здібності, помножені на цікавий, а головне – важливий творчий задум, дали врешті-решт досить цікавий результат.

/Ярослав Борута, учасник конкурсу відеороликів соціальної реклами «Не мовчи!»

Ця історія про те, як все на початку красиво здається, коли нас намагаються обдурити. Це проблема торгівлі людьми, тобто сюжет такий: дівчина з хлопцем гуляють, їм весело, але раптом хлопець дає їй гроші, кладе на плече та забирає геть/

Процес народження провідної ідеї, відеозйомка, монтаж відео сподобався молодій і творчій команді Ярослава. Не менше задоволення від роботи над роликом отримали і учасники іншого колективу. Особливо важливу місію у ньому мали виконавці головних ролей у майбутньому соціальному проекті.

/Євгеній Медведовський, учасник конкурсу відеороликів соціальної реклами «Не мовчи!»

Особливих труднощів не було, оскільки робили ми це на аматорському рівні, тобто, як вийде, так і вийде. Труднощі були такі, що не могли зосередитися, увійти в роль, але якось опанували це/

/Валерія Бойченко, учасниця конкурсу відеороликів соціальної реклами «Не мовчи!»

Це все було буквально в режимі імпровізації, тобто у хлопців взяли сорочку на розмір більше, щоб я виглядала маленькою, замість хустки на голові був кухонний рушник/

Проблеми насилля, гендерної нерівності у суспільстві, торгівлі людьми стали ключовими в конкурсних роботах учасників. Кожен із них по-своєму підходив до поставленого завдання.

/Ілля Соломченко, учасник конкурсу відеороликів соціальної реклами «Не мовчи!»

Ми вирішили з хлопцями підійти до цього завдання з гумором, і тому наш відеоролик вийшов, як пародія на більшість соціальних роликів, які знімалися до цього часу/

Роботи різнопланові, відзначають члени журі, за стилем подання матеріалу, за тривалістю та змістовим наповненням. Серед 17 представлених робіт немає жодної, у якій би повторювалися ідея чи режисерський задум. Єдине, що їх об'єднує, - бажання бути почутими суспільством.

/Олена Ромас, начальник управління у справах сім'ї, молоді та спорту Полтавського МВК

З однієї сторони хотілося дійсно сказати вголос про ті проблеми, які є, шляхи протидії ним, а з другої сторони, якщо людина сама долучається до проблеми, а малюючи, знімаючи відеоролики, готуючи презентації, людина цю проблему пропускає через себе/

Коли заклики до побудови толерантного суспільства, у якому відсутні прояви гендерної дискримінації, випадки торгівлі людьми, насилля, виголошуються молоддю, вони мають більший вплив на свідомість підростаючого покоління, ніж повчання дорослих. Саме тому 5 переможців за результатами конкурсу матимуть змогу продемонструвати свій соціальний ролик на одному з місцевих телеканалів, а також світлодіодному екрані у центрі Полтави.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію