6 жовтня минулого року у фойе міської ради встановили скриньку, де громадяни можуть залишати свої скарги на роботу апарату міської ради та виконкому

За поточні півроку там опинилося 115 заяв, правда, переважно не зі скаргами. Усіма зверненнями, які надходять на адресу міської ради, займається радник міського голови Лідія Буркова та відділ звернень громадян. Обов'язково читає їх і міський голова.

Щодня у міськвиконкомі перед кабінетом, у якому записуються на прийом до посадовців міської ради та виконкому, – черга з 10-15 бажаючих особисто поспілкуватися, одних дзвінків співробітники відділу звернень громадян приймають близько 150 в день. На початку жовтня минулого року у вестибюлі міської ради встановили жовту скриньку, туди можна кидати заяви зі скаргами на роботу відділів міської ради. На сьогоднішній день отримали 291 звернення. Але, як правило, громадяни не до кінця розуміють її призначення. Скажімо, часто там опиняються заяви з проханням про матеріальну допомогу. До речі, свої скарги краще не залишати аномімними, бо тоді співробітники не зможуть вам допомогти або хоча б роз'яснити ситуацію.

Кожного понеділка мер міста Андрій Матковський отримує листи, опущені до скриньки. Говорять, читає всі. Одного співробітника після скарги навіть звільнив. Втім, туди опускають не лише скарги, а й подяки. Взгалі, говорить радник міського голови Лідія Буркова, дякують міським посадовцям досить часто.

Окрім книги побажань, громадяни часто надсилають листи, до свят - вітальні картки на ім'я міського голови чи його заступників, зокрема, дякують і секретареві міської ради Олександру Козубу. За відсутності мера він працював зі зверненнями громадян. Розробили і буклет із телефонами та графіками прийому.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію