На перетині автошляхів Дніпро-Решетилівка та Полтава-Олександрія з'явиться дворівнева розв'язка

Її будівництво нині триває, незалежно від погодних умов. Нова конструкція, запевняють дорожники, має розвантажити існуючі автошляхи.

На цьому відрізку автошляху повним ходом працює дорожня техніка. Перетин автошляхів Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка та М-22 Полтава-Олександрія сьогодні – під пильним оком обласної влади та Служби автомобільних доріг. Тут розпочалося зведення дворівневої розв'язки. 

Володимир Трояновський, начальник Служби автомобільних доріг у Полтавській області

- Тут дуже велике навантаження, дуже багато вантажівок, що у свою чергу призводить до великої зупинки і аварійності на цьому автошляху.

Будівництво здійснюється в рамках державного інвестиційного проекту з реконструкції автодороги Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка. У жовтні він вступив в активну фазу реалізації.

Олександр Шилюк, керівник проекту з будівництва розв'язки

- На даному етапі закінчуються роботи підготовчі по шляхопроводу. Зараз ведуться роботу із влаштування свайного поля – це першочерговий етап із влаштування фундаментів.

Далі буде влаштування каркасу з арматури та заливання фундаменту. Кошти на проведення цих будівельних робіт йдуть із державного бюджету. Проте обласна влада теж готова надавати дорожникам фінансову підтримку.

Олександр Біленький, голова Полтавської обласної ради

- Будь-який об'єкт, який стосується локально Полтавської області, ми готові закладати на наступний 18-ий бюджетний рік теж своє співфінансування. Тим більше, я сподіваюся, що буде задіяна програма дорожнього фонду. Коштів буде набагато більше, і вони будуть більше звільнятися з обласного бюджету, тобто, в рамках програми співфінансування ми зможемо виділяти більше суму, ніж в 17-ому чи 16-ому роках.

Зараз пропускна здатність дороги Н-31 – 7 тисяч автомобілів на добу, дві третини з яких – вантажівки. Після реконструкції автошляхом без заторів зможе проїхати до 15 тисяч транспортних засобів.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію