Відродження за три місяці: «Аеропорт-Полтава» пильнуватимуть прикордонники із Харкова

Джерело: Полтавська ОДА

У Полтаві збиралися з приводу фактичного відкриття пункту пропуску через Державний кордон в ПОКП «Аеропорт-Полтава».

Представники багатьох служб, які відповідатимуть за безпеку пасажирських перевезень, обирали собі конкретні приміщення для службових цілей. Вони оглянули всі наявні приміщення першого та другого поверхів, а також отримали схеми їхнього розташування.

«Ми зобов’язані вчасно провести всі необхідні заходи для того, щоб у травні звідси відлетів перший літак рейсом «Полтава-Анталія. Аеропорт багато значить для нас. Ми протягом кількох років наближали подію отримання ним статусу міжнародного. Завдяки вольовому рішенню Прем’єр-міністра, у минулому році таки отримали його,» - наголосив Андрій Пісоцький.

Зазначають: функціонування аеропорту стабілізує його економічну діяльність, дасть поштовх розвитку інфраструктури Полтавщини, покращить туристичний потенціал області та підвищить інвестиційну привабливість нашого регіону.

Найбільше запитань і пропозицій до організаторів зустрічі було від прикордонників.

Своїх спеціалістів цього профілю на Полтавщині немає, тому в аеропорті прогнозують розташування відділення інспекторів прикордонного контролю «Полтава» від Харківського прикордонного загону, передає Полтавська ОДА. 

Представник його керівництва Костянтин Барбашов заявив, що простіше, швидше і дешевше, аби такий підрозділ функціонував у будівлі аеровокзалу постійно. Він налічуватиме загалом близько 30 осіб (в одну зміну одночасно працюватиме до 10 прикордонників). Керівник зазначив, що для роботи міжнародного пункту пропуску полтавцям доведеться облаштувати дві зали на першому поверсі – окремо для прильоту та відльоту – із виходами на летовище. При цьому має бути виділена окрема зала для пасажирів внутрішніх рейсів.

Задача обласної влади – забезпечити їм у першу чергу спеціальні робочі місця, надійний телефонний зв'язок та швидкий інтернет (для доступу до електронних баз, зокрема, й до бази Інтерполу). Також має з’явитися окрема кімната для доставки і перевірки багажу із рапісканами (системами «просвічування» валіз). До речі, полтавський аеропорт має на балансі дві таких діючих установки.

Митники в аеропортах тісно співпрацюють із прикордонниками, тому їхні вимоги до діяльності міжнародного пункту пропуску подібні. Свої зауваження до майбутньої роботи аеропорту висловили й фахівці інших напрямків. Наприклад, вони говорили про доцільність роботи у приміщенні аеровокзалу пункту громадського харчування. Про функціонування медичного пункту. Про дотримання санітарно-гігієнічних норм (утилізацію сміття і заборонених продуктів харчування). Про пожежну безпеку, надійний телефонний та інтернет зв'язок і т.п.

Загалом у всіх причетних до відродження аеропорту є лише три місяці для підготовки першого серйозного пасажирського рейсу. Тому на нараді почали розробляти план-схему розміщення персоналу та обладнання для кожного підрозділу в існуючих приміщеннях аеровокзалу. Фахівці визначили першочергові завдання – які ремонти та додаткове оснащення необхідні.

Нагадаємо, МІЖНАРОДНИЙ АВІАРЕЙС ПОЛТАВА-АНТАЛІЯ: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ?

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію