Протягом 2017 року до полтавської мерії найчастіше зверталися з питаннями соціального захисту та житла

Джерело: uiamp.org.ua

Протягом минулого року до виконавчого комітету Полтавської міськради надійшло 8697 звернень мешканців міста, що на 1916 звернень менше, ніж протягом 2016 року. 

Зазначають: найбільше надсилають поштою - 7800, а 897 звернень розглянули під час особистих прийомів громадян міським головою та профільними заступниками.

Фахівці управління звернень громадян кажуть: здебільшого полтавців хвилюють питання соціального захисту та житлово-комунального господарства, передає Полтавська міськрада.  

Так, у 2017-му найчастіше звернення до міської влади стосувалися:

• соціального захисту — 3816 (за 2016 рік — 4346);

• житлової політики — 2170 (за 2016 рік — 2773);

• комунального господарства — 1305 (за 2016 рік — 1666);

• земельних відносин — 556 (за 2016 рік — 854);

• транспорту та зв'язку — 220 (за 2016 рік — 173);

• забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 163 ( за 2016 рік - 183);

• фінансової, податкової, митної політики — 113 (за 2016 рік — 152);

• екології та природних ресурсів — 109 (за 2016 рік 2016 — 110);

• охорони здоров'я — 34 (за 2016 рік - 57);

• праці і заробітної плати — 30 (за 2016 рік — 50).

http://www.rada-poltava.gov.ua http://www.rada-poltava.gov.ua

Також, полтавці зверталися до міської влади з питаннями, що стосуються освіти та науки, державного будівництва та адміністративно-територіального устрою. Цікавилися діяльністю об'єднань громадян, а також діяльністю центральних органів влади та органів місцевого самоврядування.

Надходили до міськвиконкому і колективні звернення. Знаковим є те, що, у порівнянні з 2016 роком, їхня кількість суттєво зменшилася. Так, протягом 2017 року до виконкому надійшло 785 колективних звернень.Протягом 2016 року таких звернень було надіслано 1104. Найпоширенішими питаннями, що піднімали мешканці нашого міста колективно, стосувалися житлово-комунальної галузі: заміни комунікацій, ремонту покрівель та під'їздів у будинках, асфальтування доріг та внутрішньо будинкових проїздів.Порівняно з 2016 роком зменшилась і кількість повторних звернень. Якщо в 2016 році їх надійшло 154, то у 2017 — 81.

Найчастіше до міської влади звертаються соціально-вразливі категорії населення. 

Одним із важливих напрямів роботи міської влади є також робота із запитами на інформацію. Так, протягом 2017 року до міськвиконкому надійшло 567 запитів. З них 362 — від фізичних осіб, 204 — від юридичних осіб та 1 — від фізичної особи підприємця.Станом на сьогодні на усі запити надано відповіді. Зокрема, на 330 запитів надано роз'яснення, 23 запити перенаправлено за належністю.

Нагадаємо, МЕР ПОЛТАВИ ВІДЗНАЧИВ ОДНУ З НАЙКРАЩИХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНИ ІЗ ПОЛТАВСЬКОГО НВК №16 ТЕТЯНУ ВЕРКАЛЕЦЬ.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію