Освітян навчали медіаграмотності

У ролі «вчителя» – заступник Міністра інформаційної політики України Дмитро Золотухін. Чого не вистачає, щоб навчати медіаграмотності учнів, та як це зробити у цікавішій формі – неодноразово звучало під час лекції. У Полтавській області медіаосвіта розвивається із 2010 року, а подібні лекції та тренінги – гарна нагода для освітян поглибити свої знання у цій сфері.

Концепція реформи «Нової української школи» виділила для медіаграмотності окреме місце. Саме тому, вважає методист центру практичної психології і соціальної роботи Катерина Муліка, важливо, щоб освітяни орієнтувалися у цій сфері та були наставниками для своїх підопічних.

Катерина Муліка, методист центру практичної психології і соц.роботи ПОІППО ім.М.Остроградського

- Медіаосвіта в Полтавській області розвивається, починаючи з 2010 року, і у рамках медіаосвітніх технологій ми надаємо інформацію та навчаємо дітей думати. Що медіа – це бізнес, що медіа комусь належить, хто розміщує та створює інформацію.

Але це не менше стосується й самих батьків. Адже вони самі залучають дитину до інформаційного світу занадто рано. 

Дмитро Золотухін, заступник Міністра інформаційної політики України

- В середньому дитина отримує гаджет до своїх рук, тобто, смартфон, у віці 6-7 місяців або одного року. Звичайно, батьки для того, щоб заспокоїти дитину, дають їй смартфон у руки, щоб вона з ним гралася. І, таким чином, в той самий момент, коли дитина отримує смартфон в свої руки, вона стає долученою до інформаційного світу.

І тут важливо допомогти дитині розібратися в інформаційному павутинні, щоб вона не втрапила до сумнівних груп в соціальних мережах на зразок «Синіх китів».

Катерина Муліка, методист центру практичної психології і соц.роботи ПОІППО ім.М.Остроградського

- Тобто, такі групи, які через соціальні мережі спонукають дітей на суїцидальну поведінку. А медіграмотність спрямована на те, щоб діти не боялися такої інформації, діти уміли її критично аналізувати.

Важливо, щоб учні не лише не боялися інформації, а могли її переосмислити та мати власну позицію.

Віталій Зелюк, ректор ПОІППО ім.М.Остроградського

- Тобто критичного ставлення до того інформаційного потоку, який нас наповнює, з яким ми маємо справу, з яким діти мають справу. Критичне осмислення та переосмислення і формування власного світогляду, власних цінностей та позиції.

Послухати лекцію заступника Міністра інформаційної політики України завітали представники з усієї Полтавської області. Адже вважають, що школа повинна вчити медіаграмотності, але це має бути у цікавих форматах. А лекції подібного типу познайомлять і навчать медіаграмотності самих освітян.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію