На Полтавщині відбувся конкурс перевізників

В обласній державній адміністрації визначали пасажирських перевізників, які працюватимуть на приміських і міжміських автобусних маршрутах нашого регіону наступного року. Раніше комісія перевірила технічний стан транспортних засобів кандидатів та їхні документи. Загалом заявки на участь у конкурсі подали 25 перевізників.

В обласній державній адміністрації відбулося засідання конкурсного комітету з визначення пасажирських перевізників, які працюють на приміських і міжміських автобусних маршрутах області. На конкурс надійшли заявки від 25 перевізників, які пртендували на обслуговування  64 об'єктів. На засіданні було присутньо 15 членів конкурсної комісії з 20-ти. Рішення про призначення перевізників на маршрути приймали шляхом прямого голосування. 

Сергій Бутко, секретар конкурсного комітету

- Зазвичай процедуру ми робимо, я повторюсь, яким чином. Ми оговорюємо всі недоліки по перевізниках, у присутності усіх. Ми можемо покликати перевізників і усі громадські діячі можуть задати питання і вони при обговоренні всі присутні. Далі, оскільки голосування має бути закритим, тоді вже ми попросимо вийти, я повторюсь ще раз, усіх, хто не причетний до конкурсного комітету.

Під час конкурсу комісія звертала увагу не лише на документи, а й на результати попереднього технічного огляду транспортних засобів. Про те, основна кількість зауважень припала на умови праці водіїв.

Сергій Бутко, секретар конкурсного комітету

- Зауваження були які, перевізник здійснює перевезення на 20 маршрутах по місту Кременчук, на одному міжміському внутрішньообласному і на трьох приміських. А по інформації центру зайнятості та пенсійного фонду, всього 13 чоловік працює, при підрахунках це має бути не менше 30-ти осіб.

Зважала комісія і на права водіїв та правила роботи перевізників. Така увага, кажуть, не безпідставна.

Сергій Марчишинець, начальник відділу розвитку інфраструктури управління інфраструктури Полтавської ОДА 

- Тому що згідно даної процедури, ми приймаючи рішення прямим голосуванням, ми беремо на себе відповідальність у межах чинного закону. І потім досить прикро, коли ми голосуємо у якомусь напрямку, і начебто рішення правильне, а потім у судовому порядку з'ясовується, що інформація була не об'єктивна, суб'єктивна і не було повністю враховано об'єктивну роботу перевізника.

Закрите голосування відбулося лише після діалогу з кожним із представників перевізників, у яких була можливість відповісти на усі запитання комісії.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію