16 балок – за один день

Триває будівництво шляхопроводу через залізницю на автодорозі Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка. 13 та 14 квітня на шляхопроводі в с.Бутенки Кобеляцького району продовжували монтаж балок прогонової будови. Будівельники уклали 16 конструкцій на прольоті шляхопроводу. Вага кожної – 42 тонни, а довжина – 30 метрів. Роботи з будівництва шляхопроводу тривають цілодобово.

Будівництво шляхопроводу через залізницю на автодорозі Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка триває повним ходом. Упродовж двох днів – 13 та 14 квітня – на шляхопроводі в с.Бутенки Кобеляцького району тривав монтаж балок прогонової будови. 

Михайло Беккер, керівник наглядової ради ТОВ «Підприємство «Маст-Буд»

- Зараз відбувається монтаж прогонових будівель. Це складний монтаж. За залізничною термінологією він називається «вікно» з закриттям дороги і залізниці.

Роботи проходили в межах залізничної колії. Будівельники провели демонтаж контактної мережі. Протягом доби уклали 16 балок на прольоті шляхопроводу. Інженери-будівельники наголошують: вага кожної балки – 42 тонни, довжина – 30 метрів. Роботи з будівництва шляхопроводу тривають цілодобово. 

Михайло Беккер, керівник наглядової ради ТОВ «Підприємство «Маст-Буд»

- Працюємо тільки по вахтовій системі. Цілодобово. Чому? Тому що не хочемо розтягувати довго об'єкти, а залишити нічого не можна.

Щоб забезпечити роботи з монтажу балок над залізничними коліями, «Укрзалізниця» надала термін у дві доби. Упродовж 13-14 квітня рух автомобільного транспорту на автодорозі Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка був обмежений. Після проведення монтажу балок рух потягів та автівок відновили.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію