На 94% розрахувалися полтавці за послуги з централізованого опалення

На підприємстві «Полтаватеплоенерго» підбили підсумки минулого опалювального сезону. Загалом він тривав 172 доби і закінчився 10 квітня. Цієї зими допомогою держави у вигляді субсидії при оплаті послуг підприємства-теплопостачальника користувалися 42 тисячі домогосподарств. А це – майже кожен другий полтавець.

Теплий грудень, аномально холодний березень – такими особливостями запам'ятався опалювальний сезон 2017-18 років для співробітників служб збуту теплової енергії обласного комунального підприємства «Полтаватеплоенерго». Середня ж температура за вікном у цей період склала близько 0 градусів. Тривав опалювальний сезон 172 доби, що на 10 менше, врахованих у тарифі. Більшість споживачів, говорять на підприємстві «Полтаватеплоенерго», на сьогодні вже розрахувалися за отримані в опалювальному сезоні послуги.

Роман Кашин, заст. ген. директора зі збуту ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- На даний час заборгованість населення за послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води складає 184 млн грн. Приріст заборгованості на даний час складає 61 млн. Стан розрахунків становить десь 94%. В минулому році десь було в цей час на рівні 88%.

42 тисячі полтавських домогосподарств протягом цьогорічного опалювального періоду отримували субсидію. Це, говорить Роман Кашин, – майже кожен другий полтавець. У міжопалювальний період кількість отримувачів субсидій зменшується. Наразі ця цифра сягає близько 36 тисяч, тобто, кожен третій споживач. А з 1 травня цього року чинності набула постанова, яка вносить зміни у порядок призначення субсидій на відшкодування оплати комунальних послуг.

Роман Кашин, заст. ген. директора зі збуту ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- В першу чергу це стосується того, що перерахунок тепер буде проводитися не раз на рік, а два рази на рік – це у травні і жовтні. Також, якщо буде наявна заборгованість за сплату обов'язкової частки більше 20 неоподатковуваних мінімумів, – це 340 гривень, то субсидія не буде перепризначатися. Але якщо протягом двох місяців споживач врегулює заборгованість, то вона буде призначена з самого початку.

Тим, хто має заборгованість за послуги підприємства, і в першу чергу це стосується отримувачів субсидії, необхідно терміново її погасити. Якщо в силу певних обставин споживач не в змозі повністю сплатити заборгованість, йому слід звернутися до абонентської служби «Полтаватеплоенерго» для укладання договору на поступове її погашення. Це, зазначає заступник генерального директора підприємства, в свою чергу надасть можливість і в подальшому претендувати на отримання допомоги від держави. 

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України після закінчення опалювального сезону «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» виконує розрахунок невикористаних сум субсидії на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води. Якщо сума наданої субсидії перевищує суму нарахування окремо по кожній послузі, невикористані суми субсидії повертаються до бюджету.

На «Полтаватеплоенерго» наголошують: з метою уникнення розбіжностей між обліковими даними підприємства та фактично отриманими послугами з централізованого постачання гарячої води споживачам необхідно не забувати наприкінці кожного місяця передавати до абонентської служби підприємства показники квартирного засобу обліку гарячої води.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію