У Полтаві розпочав роботу онлайн-сервіс для комунікації громадян та поліції

Відповіді, роз'яснення та зв'язок з полісменами. Презентована платформа містить 2 складові: «Запитай у поліцейського» та «Електронний кабінет дільничного». Раніше сервіс вже запустили у Києві та Тернополі, Полтава стала третім містом в Україні.

Щодня до поліції надходять сотні звернень, серед них – пограбування, взломи та погрози. Проте, чимало звернень й типу «зняти кота» чи «встановити новий світлофор». Аби зняти з полісменів навантаження щодо недоречних звернень, у місті презентували новий онлайн-сервіс «bezpechne.community».

Наталія Шаріпова, речниця Управління патрульної поліції Полтави

- Просто, сидячи вдома на дивані, людина зможе задати будь-яке запитання, не приходячи до управління патрульної поліції, або до інших структур, і зможе отримати відповідь на своє запитання. Ми будемо якомога швидше відповідати на ці запитання.

Зайти на сервіс та поставити свої запитання може кожен бажаючий з комп'ютера чи телефону. Зайшовши на сайт, слід обрати місто, район, у якому відбуваються події, та залишити своє повідомлення. На кожне запитання відповідь дає модератор проекту. У Полтаві таким став Степан Чуприна. Останній під час презентації пояснює: навіть у разі, коли питання не стосується патрульної поліції, відправника направлять до потрібної служби чи підкажуть правильний алгоритм дій. В Україні онлайн-сервіси для комунікації з поліцією – ідея вже не нова.

Степан Чуприна, модератор сервісу у Полтаві

- Такий сайт було запущено ще рік тому у місті Київ. Він себе дуже гарно зарекомендував. І на сьогоднішній день вже на тому тижні такий сайт було запущено у місті Тернопіль. Ну а сьогодні ми презентуємо його вам, полтавцям.

Сьогодні онлайн-сервіс співпрацює не лише з поліцією, а й з центром надання безоплатної правової допомоги.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію