31 опорна школа функціонує на Полтавщині

Процес створення опорних шкіл на Полтавщині триває три роки. За цей час вдалося сконцентрувати фінанси та педагогічний творчий потенціал – опорні школи краще забезпечені новітніми засобами навчання, методичними та наочними посібниками, мають посилений супровід з боку психологічної служби.

Переваги реформованої системи надання освітніх послуг відповідно стимулюють відкриття нових опорних шкіл в області. Цього року рішення щодо створення опорних шкіл прийняли Лохвицька та Гребінківська міські ради (ОТГ), Семенівська та Скороходівська селищні ради (ОТГ), Лохвицька, Глобинська, Зіньківська, Чорнухинська, Великобагачанська, Хорльська, Полтавська районні ради. 

"Потужний потенціал опорних шкіл дозволяє активно впроваджувати принципи педагогіки партнерства та втілювати технологічні інновації, зміни в змісті освіти і формах навчання, – зазначила директорка Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА Олена Харченко".

У Департаменті освіти і науки ОДА розробили Стратегію створення нового освітнього простору загальної середньої освіти Полтавської області на 2017-2020 роки. Наразі на Полтавщині діє 31 опорна школа, що на 9 більше ніж у минулому році.

"До 2020 року включно на Полтавщині має функціонувати 86 опорних шкіл. І це оптимальна кількість закладів для надання якісних освітніх послуг", – наголосила головна освітянка області.

Згідно з постановою Кабміну № 777 опорні школи – це заклади, де навчається не менше 200 учнів. Частину з них підвозять із навколишніх сіл шкільні автобуси, але дорога не повинна займати більше 45 хвилин. У класі не може бути менше п’яти учнів або більше 30-ти. Опорні школи можуть мати філії, кількість яких не обмежена. Відмінність філій від звичайних шкіл полягає в тому, що вони не є самостійними юридичними одиницями. Реалізація Стратегії та створення нового освітнього середовища навколо опорних шкіл сприятиме зменшенню кількості малокомплектних, яких у області понад 200. Це третина від загальної кількості закладів Полтавщини.

Для довідки: Педагогіка партнерства – одна з восьми ключових компонентів Нової української школи. Ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками: спілкування, взаємодія та співпраця. Учитель має бути другом, а родина – залучена до побудови освітньої траєкторії дитини. 

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію