Полтавців інформують щодо змін у передачі показів електролічильника

З набуттям чинності Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу комерційного обліку електричної енергії змінилися терміни надання показів електролічильників побутовими споживачами. Відтепер покази лічильника станом на 1 число варто подавати не пізніше 2 числа місяця, наступного за розрахунковим.

Покази електролічильника станом на 1 число, отримані після 2-го числа місяця, наступного за розрахунковим, не вплинуть на стан заборгованості за звітний місяць, а будуть враховані у наступному. Покази, передані на будь-яке інше число, крім першого, будуть підставою для розрахунку споживання електроенергії у період від дня, в який подані дані до 1 числа, за середньодобовим показником.

"Для уникнення непорозумінь щодо формування рахунків за спожиту електроенергію просимо подавати покази лічильника станом на 1 число до 2 числа місяця, наступного за розрахунковим", - зазначають в Полтаваобленерго.

Передати покази можна одним із зручних для вас способів:

за телефонами Кол-центру ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», що працюють цілодобово та без вихідних – (0532) 510-910, (097) 20-20-207, (093) 17-02-533, 050-305-99-10  (за тарифами оператора зв’язку), безкоштовним номером 0-800-305-035;

самостійно заносити покази у сервіс «Ваша абонентська книжка» зареєструвавшись на WEB-сайті ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (poe.pl.ua/abon);

через мобільний додаток месенджер Telegram;

звернутися безпосередньо в абонентську групу філії ПАТ “ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО” (особисто чи за телефонами).

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію