По вулиці Київського шосе – провали, а по провулку Керамічному – річка

Головний колектор, який проходить за цим напрямком, прорвало. Тому – така ситуація. Майже 2 місяці полтавці страждають від бруду та смороду. Але коли прориви нейтралізують?

Це провулок Керамічний. Але замість асфальтового покриття – тут річка з каналізаційних відходів. Щодня смугу перешкод долають як пішоходи, так і водії. 

Вячеслав Олійник, обурений станом каналізації 

- Я заїжджаю сюди машиною. Але вчора я не захотів сюди їхати, тому що я раз заїхав, і в мене біля гаража вона стояла пів-дня, щоб «вивонялися» всі колеса і дно під машиною. Такою б машиною заїжджати в гараж, я б не ризикнув.

Григорій Черняєв, обурений станом каналізації 

- Це жах! Хіба можна тут ходити? Мені доволі часто доводиться ходити з дітьми в гараж. Потрібно кудись іти, то з дітьми іду. Неможливо ні пройти, ні дихнути. Нічого.

Така ситуація у місцевих – уже 2 місяці. Затоплені гаражі та страшенний сморід. 

Марія Ніколенко, обурена станом каналізації 

- Тут же в кімнаті сидиш і не можеш дихати. А мені вже 80 років, як тут я можу жити далі?

В кінці вулиці – шиномонтаж та річка. І всі ці «відходи» потрапляють туди.

Володимир Матяш, обурений станом каналізації 

- Ну коли дощ, то воно ще сильніше «пахне» і тече. Дощ тільки розбавляє.

Мешканці писали звернення, але результатів немає. Наша знімальна група за допомогою місцевих мешканців виявила провали біля траси М03 Київ -Харків -Довжанський. Новоутворені ями з каналізаційними відходами були за вулицею Київське шосе, від зупинки «Мотель» і аж до Автовокзалу, що на Великотирнівській.

Траса знаходиться на балансі державної власності – згідно з розпорядженням голови Полтавської обласної державної адміністрації. А от за колектор відповідає «Полтававодоканал». 

Ліана Козмійчук, прес-секретар КП «Полтававодоканал» 

- Каналізаційна система потребує не локальних, а масштабних відновлень. Ряд великих провалів стався на головному колекторі по вулиці Київське шосе. До підприємства постійно надходять запити та скарги від мешканців щодо усунення недоліків на цій аварійній ділянці.

На балансі підприємства – 368,5 км каналізаційних мереж. З них 58,5 км – колектори, зношеність яких сягає до 90%. Цього разу підприємство за власний кошт вирішило ліквідувати аварійну ситуацію, щоб не спіткало екологічне лихо. Ремонтні роботи розпочали, але термінів закінчення поки що не називають.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію