Споживачі "Полтаватеплоенерго" заборгували 170 млн грн

Отримати субсидію на наступний опалювальний сезон, полтавці зможуть лише за відсутності заборгованості або укладення договору про поступове погашення боргу. Заступник гендиректора із збуту «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин розповів про стан розрахунків населення з підприємством та відшкодування державою наданих пільг і субсидій.

Основне фінансове джерело, за рахунок якого «Полтаватеплоенерго» надає послуги, — кошти, що підприємству сплачують споживачі. Саме від стану розрахунків залежить якість послуг з централізованих опалення та постачання гарячої води і темпи підготовки до наступного опалювального періоду. 

"Минулого опалювального сезону більшість споживачів уже розраховувалася за показниками будинкових теплових лічильників. Це дало їм змогу сплачувати за фактично спожиту теплову енергію. На початок серпня рівень розрахунків населення за поточний рік становить 97,6%. Заборгованість решти населення за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води — 170 млн грн", — пояснив заступник гендиректора із збуту «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин.

Особам, які мають заборгованість, необхідно її погасити або звернутися до абонентської служби «Полтаватеплоенерго» та укласти договір про поступове погашення. Його наявність дасть можливість і надалі отримувати допомогу від держави у вигляді субсидії.

Згідно з постановою Кабміну №329 від 1 травня 2018 року, порядок призначення субсидій на відшкодування оплати комунальних послуг дещо змінився. Зокрема, їх перерахунок тепер проводиться не раз, а двічі на рік — у травні та жовтні. 

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію