З проблемами – до мера

Порівняно з минулим роком кількість звернень громадян до міської влади зменшилась. Проте їх тематика залишається незмінною: соціальний захист та житлово-комунальне господарство.

Відповідно до законодавства України, кожен громадянин має право звернутися до міської влади зі своєю проблемою. Питання полтавців, що стосуються соціальної допомоги, житлового господарства, освіти та багато інших, вирішуються за допомогою інструменту звернень громадян.

Звернення може бути усним. Для цього потрібно зателефонувати на «гарячу лінію» міської ради. Також прохання може бути письмове. Тобто, подавши заяву. Ще полтавці мають змогу звернутися безпосередньо до керівництва міста.  Два рази на місяць усіх, хто потребує допомоги, приймає особисто міський голова Олександр Мамай. Цього разу на особистому прийомі мер прийняв більше десяти мешканців із різними проблемами.

Олександр Мамай, Полтавський міський голова 

- Сьогодні – це моя посада, моя професія. Я зобов'язаний надати матеріальну допомогу, фінансову допомогу, моральну кожному без виключення мешканцю, який звернувся до мене за цією підтримкою.Тому і проводяться для того прийоми міського голови.

Фахівці управління звернень громадян зазначають, що здебільшого полтавців хвилюють питання соціального захисту та роботи житлово-комунального господарства. Полтавка Ніна Луб’янецька звернулася за допомогою на лікування.

Ніна Люб'янецька, полтавка 

- Мене забирає швидка допомога. Виникає така ситуація, що я фактично – між життям та смертю. В мене тиск 80 на 40, і дуже погано. Я взагалі не усвідомлювала, що зі мною було. Мене довозять до кардіодиспасеру і одразу кладуть в реанімацію. Я прийшла після виписки одразу до вас і написала заяву. Коли я писала заяву, я єдине думала, що у кожної людини є добре серце та щира душа.

Очільник міста зазначив: у Полтаві діє Програма соціального забезпечення «Турбота». Вона передбачає надання матеріальної допомоги вразливим верствам населення. Зокрема, і допомогу на лікування, якої потребує пані Ніна.

Олександр Мамай, Полтавський міський голова 

- Всі без виключення мешканці, інваліди 2-ої групи, 3-ої групи, першої звертаються за матеріальною допомогою. Комісія їх розглядає, і 90% отримують матеріальну допомогу.

А ось Віта Лейкіна звернулась до міської ради з проблемою житлово-комунального характеру. Вона просить відремонтувати дах будинку. Жінка розповідає: проживає тут з 1983 року. За цей час дах жодного разу не лагодився. Вона була ініціатором колективного звернення та прийшла на прийом до міського голови, щоб передати прохання своїх сусідів - відремонтувати покрівлю.

Віта Лейкіна, полтавка 

- Криша тече, димоходи позабивані. В нас колись дім взірветься. Цеглини падають з даху.

Щодо усіх питань, з якими зверталися полтавці, міський голова надав доручення заступникам та керівникам профільних управлінь.

У першому півріччі цього року звернення до міської влади найчастіше стосувалися соціального захисту. На другому місці – житлова політика. Третє місце посіли проблеми комунального господарства. 

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію