Автовокзал за 8,5 мільйонів гривень

У Полтаві з'явилась нова автостанція для приміських маршрутів. За словами керівника «Полтаваавтотранс» Сергія Бутка, головне – розвантажити центральну частину міста від транспорту. Який вигляд має нова будівля та куди поїдуть автобуси, знає Юлія Хаврель.

Це новий приміський автовокзал у Полтаві. Він знаходиться на площі Слави біла Південного вокзалу. Будували його майже 7 років, і ось, нарешті, відкрили. 

Юрій Ярославов, начальник техвідділу «Полтаваавтотранс»

- Був тут попередньо маленький диспетчерський пункт. Практично за цей період, поки йшло будівництво, люди виїжджали звідси.

Будівля двоповерхова. На першому – зала для відпочинку та три каси. На другому, зазначає керівник «Полтаваавтотранс» Сергій Бутко, буде кафе. Також збудовано 5 платформ. Звідси їздитимуть автобуси у двох напрямках: Котелевському та Чутівському.

Сергій Бутко, керівник «Полтаваавтотранс»

- Починали будівництво з 2011 року. В середньому близько 8,5 мільйонів гривень потратили. Першочергове завдання для будівництва цієї автостанції було розвантажити центральну частину міста. Сюди перевелись частина маршрутів із старої другої автостанції, що знаходиться на Шевченка.

Перші пасажирили вже скористалися послугами нового автовокзалу. 

Валентина Кошова, пасажирка 

- Я здивована, що тут відкрито. Я спочатку йшла туди на автостанцію, де не зручно, і тут такий прекрасний зал відкритий. Дуже добре.

Проте, новий автовокзал задовольнив не всіх його клієнтів. 

- Нема ніяких позначок по залу. Нема ніяких звукових сигналів, нема ніякої інформації для них, яка візуалізує слуховим апаратом їх, куди їм направлятися? А це повино бути ще на етапі проектування.

- Ваші претензії обгрунтовані тільки тим, що раніше, коли були вимоги при проектуванні автовокзалів, у нас це було обов'язковою умовою. Зараз ні.

Заступник голови комітету доступності Ірина Твердохліб пояснює: до начальника та працівників автовокзалу претензій вона не має. 

Ірина Твердохліб, заступник голови комітету доступності 

- Це проблема замовників, які замовили невідповідальних проектантів, які не запросили консультаційні групи, які розуміються на питаннях маломобільних груп населення. Тобто, вони віддали свої гроші за те, що не всі можуть скористатися. За те, що ця будова стане об'єктом трошки дискримінаційним.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію