У Кобеляцькому районі продовжують будувати бетонну дорогу

Це одна з найсучасніших «бетонок» в Україні. На окремих ділянках вже укладають останній шар покриття. Загальна товщина нової дороги разом з ґрунтовим насипом - близько одного метра 40 сантиметрів. Більше про це - у наступному сюжеті.

Автомобільна дорога Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка - одна з найжвавіших в області. Щодоби нею курсує до 10 тисяч транспортних засобів. Побудована вона була у 60-х роках минулого століття , проте за цей час жодного разу масштабно не ремонтувалася.

Володимир Трояновський, начальник Служби автомобільних доріг у Полтавській області

- Ця дорога дуже важлива для нашої країни, бо вона з’єднує великі міста такі як Дніпро та Запоріжжя з містом Київ. Більшість трафіку, який курсує по ці дорозі, це великогабартитні машини, які вже зруйнували цю дорогу. І ми прийняли рішення не ремонтувати, а побудувати нову і йде реконструкція дороги Н-31.

На замовлення Служби автодоріг Полтавщини роботи виконуються в рамках реалізації державного інвестиційного проекту. За три роки тут має з’явитися майже 80 км бетонної дороги. Перші кілометри вже активно будуються. За словами фахівців цементобетон має значні переваги перед звичним асфальтобетоном.

Денис Легейда, начальник лабораторії

- Довговічність і в обслуговуванні дешевше і всі матеріали для виготовлення дорожнього покриття з бетону знаходяться в нас в країні. Закуповувати інших не потрібно.

Протягом останніх днів на одній з ділянок проводиться укладання останнього шару дорожнього покриття. Фахівці його називають важкий бетон. 

Олександр Богачов, механік

- Товщина укладки 26 см. Швидкість укладки залежить від подачі. Плюс через 4 м б’ються поперчні дюбеля і через кожен продольні.

До цього був укладений шар грунтоцементу товщиною 30 см та пісний бетон товщиною 18 см. Разом з грунтом товщина нової бетонної дороги буде близько 1 метра 40 см.

Під час укладання верхнього шару використовується німецький бетоноукладальник. На об’єкті одночасно задіяно майже 30 фахівців. На повздовжних і поперечних швах на глибині 13 см укладаються армувальні елементи - закладні штирі. Вони не дають бетонним плитам здвигатися після нарізки швів.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію