У 2019 році українські телеканали покажуть 20-30 нових серіалів

Медіаспеціалісти, топ-менеджери телеканалів та представники найбільших телевізійних рекламодавців на конференції “Телебачення як Бізнес” у рамках Міжнародного форуму KYIV MEDIA WEEK-2018 обговорили проблему медіаринку ТБ в Україні, нові тенденції галузі. А також визначили перспективи для розвитку.

Телесеріали - це тенденція на українському медіаринку.

“В ефірі зараз приблизно на 16% більше брендів, ніж було минулого року. Це говорить про те, що галузь ТБ як бізнес – цікава для рекламодавців”, – зазначила директор сейлз-хауза “Медіапартенрство”, Медіа Група Україна Юлія Костецька.

За її словами, у цьому році є велика кількість запитів на спонсорські проекти у телесеріалах. 

Про цей же тренд розповів і директор з інвестицій ТБ українсько-британської комунікаційної компанії razom communications Ігор Полосьмак:

“Топові телеканали будуть збільшувати кількість серіального контенту. Так, в наступному році вони покажуть приблизно 20-30 нових серіалів”.

Також він пояснив, що інвестувати в медіарекламу в Україні – вигідно. За словами Ігора Полосьмака, Україна зараз знаходиться в точці, коли вітчизняні медіа привабливі для інвесторів.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію