Кошти платять, а послугу не отримують

Полтавці почали масово скаржитися на послуги однієї з будівельних фірм. Ситуація уже знайома, адже в ефірі нашого телеканалу 30 березня вже вийшов сюжет на таку тему. Що говорить поліція та Держпродспоживслужба з цього приводу, дізнавалась Анна Ружін.

Це - Катерина Лісніченко. Вона замовила вікна та двері на балкон ще 17 травня. Але й досі блок не встановили. Привезли його 8 вересня.

- Вона пред'являє мені квитанцію на 1300 гривень доплата до повної суми. Говорю: «Яна, я платити не буду. Буде стояти вікно, тоді я заплачу. А вона: «Тоді ми виносимо». Їх троє стоїть, а я одна. Я витягла 1300 і заплатила. І хай уже стоїть, що стоїть. Запитую, коли буде монтажник. А вона - на вихідні він відпросився, бо вдома якісь справи, а у вівторок він прийде.

З тієї дати минув не один вівторок, але роботи не виконуються. Ми разом з пані Катериною вирішили зателефонувати і дізнатися, коли ж прийде робітник.

- Дивіться, я вчора говорив з монтажником, він прихворів. Це він вчора і сьогодні нічого не робив. Він завтра зранку буде ставити балкон, якщо до вечора буде встигати, то і приїде до вас. Якщо ні, то в п'ятницю. 

- У п'ятницю, а це точно? Ну давайте зачекаємо до п'ятниці.

28 вересня монтажник мав би прийти, але жінка чекає і досі.

Аналогічна проблема і в Геннадія Шутка.

Геннадій Шутко, полтавець

- У фірмі, керівником якої є Куліш Юрій Сергійович, моя мама Шутко Лідія Дмитрівна в березні місяці замовила утеплення балкону. Представники фірми самі прийшли, постукали в двері, запропонували самі свої послуги, сказали, що оскільки вона пенсіонерка, їй буде велика знижка.

Геннадій розповідає: протягом місяця з мами взяли передплату в розмірі 5700 гривень.

- Загальна вартість робіт 6200. 5700 повинна була внести і вона внесла у відповідності з цим договором.

Геннадій Шутко, полтавець 

- З тих пір і до сьогодні роботи не були виконані. На телефонні дзвінки учасники цієї організації - Яна і Юрій Сергійович - відповідають, що завтра-сьогодні - завтра.

Здаватися люди не збираються, тож написали заяву до поліції.

А от полтавка Ірина Шмиголь обрала інший шлях боротьби. Жінка написала пост у мережі Фейсбук, де вказала всі контакти та коротку історію діяльності фірми. Новина швидко розлетілася і викликала ажіотаж у користувачів соціальної мережі. І як наслідок - послугу таки отримала від представників фірми.

Історія така ж. Кошти внесли, а у відповідь - обіцянки. Тому жінка і не витримала.

- Ну я вам і говорю, що якщо ви не установите вікно, адже він уже обіцяв упродовж майже 2 місяців, то я починаю проти вас війну. А він у відповідь, що ніякої поставки вам не буде. І після цього я створила пост, розмістила його в Фейсбуці в декількох групах, у тому числі і в полтавській.

Тут пані Ірина і зрозуміла, що вона не одна така.

- Дуже багато людей, які в минулому році, позаминулому, які постраждали від цього Куліша Юрія Сергійовича. Він їх обманув на різні суми - на 20 тисяч і більше. І тому, мені порадили, що треба писати заяву в поліцію. Віднесла її.

Анна Ружін, журналіст

- Ми приїхали за адресою вулиця Небесної Сотні, 91, щоб отримати коментар від представників фірми з приводу ситуації, яка склалася.

Телефонуємо у домофон, але нам не відчиняють.

- В приміщення потрапити не вдалося, тож ми вирішили зателефонувати їх керівнику.

- Ну, так, а з приводу інтерв'ю, як ви на це дивитесь?

- Ніяк.

- Ви відмовляєтесь?

- Так.

- А причини?

- Немає.

За коментарем ми звернулися до поліції. Юрій Сулаєв зазначає: дуже важко довести факт шахрайства у таких випадках.

Юрій Сулаєв, начальник відділу комунікації ГУ НП у Полтавській області

- Людям потрібно бути більш уважними, бо коли ви поставите свій підпис, тоді по суті ви даєте свою згоду на роботу і співпрацю з цим підприємством, з яким підписали дану угоду. Тому тут є така межа, якою дуже часто користуються непорядні особи, які надають подібні послуги.

А підводних каменів найбільше у договорах, які підписують самі клієнти.

Олена Різниченко, начальник управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби

- У процесі спілкування вони їм говорять, що це буде металопластикова конструкція, тобто або вікно, або двері, вони виготовлять, привезуть та установлять. Будуть регулювати при необхідності і так далі, але по факту, коли людина підписує договір цього всього немає. В договорі прописано лише на поставку металопластикових конструкцій. Ні про яку установку немає жодного пункту.

Крім того, договір має багато нюансів.

Олена Різниченко, начальник управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби

- У договорі прописано, що якщо немає повної оплати, то вони не розпочинають виготовлення цих металопластикових конструкцій. Як правило, у них іде від 45 робочих днів після повної оплати вартості даної конструкції. Люди на це не звертають увагу.

Працівників служби на перевірку до себе представники фірми «Успіх» не пускають, адже керівника постійно немає. А на них уже купа скарг.

Олена Різниченко, начальник управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби

- Зі слів усіх заявників акт приймання-передачі конструкції підписується з договором. Тобто в день підписання договору люди вже підписують, що не мають до нього претензій і дана конструкція уже поставлена.

Поради у ситуації дав і юрист.

Богдан Яненко, юрист 

- Якщо ви маєте намір укладати цивільні договори з будь-якою юридичною особою чи фізичною особою, ви обов'язково повинні їх аналізувати, тобто те, що вам пропонують підписати повинно бути ретельно проаналізовано. Це обов'язково та інакше бути не може.

Тим часом полтавці, які підписали договір, сподіваються, що послугу таки отримають та завалюють скаргами різні інстанції.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію