У селі Копили на автодорозі Київ-Харків укладають останній шар покриття

На замовлення Служби автомобільних доріг у Полтавській області проводиться поточний середній ремонт покриття на автомобільній дорозі М-03 Київ-Харків в с.Копили Полтавського району. На окремих ділянках вже завершено укладання останнього шару покриття. Разом з новою дорогою буде відремонтований і шляхопровід через залізницю.

Покриття в с. Копили буде відновлене на ділянці протяжністю майже 2,5 км (від мосту через р.Ворскла до Меморіалу пам’яті жертв політичних репресій). Ремонтувати дорогу розпочали наприкінці червня. За цей час по всій протяжності проведено фрезерування пошкодженого покриття, здійснено посилення основи дороги методом холодного ресайклінгу, укладено нижній шар покриття.

"Загалом тут влаштовано два типи покриття: поширення та посилення. Посилення передбачає регенерацію, укладання нижнього шару та верхнього шару. Його загальна товщина – 29 см.  Поширення буде влаштовано на окремих ділянках. Його товщина складатиме 53 см за рахунок укладання додаткових шарів зі щебенево-піщаної суміші", - пояснює начальник Служби автодоріг Володимир Трояновський.

Від мосту через р.Ворскла до шляхопроводу підрядна організація провела укладання останнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону. Влаштовано третину запланованих обсягів: 1,5 із 4,6 тисяч тонн матеріалу. У порівнянні з іншими асфальтобетонами ЩМА має ряд переваг: зсувостійкість при високих температурах (здатність чинити опір пластичній деформації при багаторазовому навантаженні від транспортного засобу); шорстка поверхня, яка сприяє зчепленню з колесами автомобіля; висока зносостійкість до дії шипованих шин; велика водонепроникність; підвищена тріщиностійкість при деформаціях. За сприятливої погоди буде продовжено укладання останнього шару покриття.

Разом з якісним покриттям, учасники дорожнього отримають сучасну інфраструктуру. Буде збудовано 5 автобусних зупинок, нанесено 5 червоно-білих переходів із попереджувальними смугами, один із переходів буде зі світлофорним регулюванням та кнопкою виклику. По всій протяжності відремонтованої ділянки встановлено майже 100 LED ліхтарів, метеостанцію та камери відеоспостереження. Для безпеки учасників дорожнього руху планується монтаж 3,6 км бар’єрного огородження та встановлення 3,1 км бортового каменю. Згідно договору закінчити ремонт підрядник має до кінця 2018 року.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію