Початок опалювального сезону

Цьогорічний жовтень у нашому місті видався аномально теплим порівняно із попередніми роками. Через це нинішній опалювальний сезон розпочався лише 24 жовтня. Це своєрідний рекорд, - говорять полтавські теплоенергетики. Як відбувався старт цьогорічного опалювального періоду та чи були труднощі із його початком - у сюжеті Лідії Ритченко.

24-го жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон. Включення в роботу котелень підприємства і подача теплоносія до систем опалення житлових будинків міста відбувалися протягом двох днів відповідно до графіка, раніше оприлюдненого на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго».

Володимир Пасічко, головний інженер ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- У перший день було запущено близько 70-ти% котелень. На вечір 25-го числа були в роботі всі котельні. Особливих аварійних ситуацій не було.

Щорічно на прохання керівників медичних установ, виховних та навчальних закладів міста «Полтаватеплоенерго» «достроково» подає тепло цим соціально важливим об’єктам. І цей рік не став винятком - ввімкнення опалення для перших з них відбулося ще 10 жовтня. Проте в більшості шкіл опалення вирішили вмикати наприкінці канікул - після 26 жовтня. 

Володимир Пасічко, головний інженер ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- З початком опалювального сезону цим об’єктам було приділено найбільше уваги. Переважна більшість опалення було подано в перший день. Якщо констатувати на зараз, то всі ці заклади з включеним опаленням.

Перед початком опалювального сезону представники «Полтаватеплоенерго» разом із балансоутримувачами комісійно перевіряли готовність житлового фонду міста до зимового періоду та стан виконання регламентних робіт, передбачених Правилами підготовки до опалювального періоду. Перевірка показала, що не всі внутрішньобудинкові мережі системи опалення та гарячого водопостачання перебували у належному технічному стані. 

Володимир Пасічко, головний інженер ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- Мають місце випадки, коли не працює регулююча арматура у розподільчих трубопроводах. Не завжди в наявності теплова ізоляція трубопроводів. Це в подальшому не дасть можливості якісно відрегулювати внутрішньобудинкову систему та може призвести до втрат теплової енергії, що вплине на розмір платіжок.

Загалом цьогорічний опалювальний сезон «Полтаватеплоенерго» розпочало із рівнем оснащеності житлового фонду міста будинковими тепловими лічильниками у понад 92% (це майже 1300 приладів обліку, встановлених у полтавських багатоповерхівках). А рівень заборгованості населення міста на початок поточного опалювального сезону за вже отримані послуги становив майже 154 мільйони гривень. Водночас заборгованість державного бюджету на компенсацію пільг і субсидій за вже надані населенню послуги складає майже 14 мільйонів гривень.

Володимир Пасічко, головний інженер ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- Хотілося б звернутися з проханням до наших споживачів, розрахуватися за спожиті послуги теплопостачання.

З початком опалювального сезону почастішали звернення містян до служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» щодо ситуацій, коли не всі опалювальні прилади у їхніх помешканнях працюють. Основними причинами більшості таких ситуацій, говорять тепловики, є повітряні пробки у внутрішьобудинковій системі опалення чи її розбалансування. 

Володимир Пасічко, головний інженер ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- У нас постійно працює служба по контролю за зверненням споживачів. Всі скарги, які надходять на наше підприємство, беруться на облік, вони розглядаються. В разі необхідності проводиться обстеження за участю балансоутримувачів, і на підставі цих обстежень наші фахівці дають рекомендації, які заходи необхідно вжити.

Проте, наголошують у «Полтаватеплоенерго», зона відповідальності підприємства закінчується на вході теплоносія у житловий будинок. Функціонування ж внутрішньобудинкової системи опалення забезпечують балансоутримувачі. Тому якщо в будинку опалення є, але не функціонують окремі стояки, - у першу чергу необхідно звертатися до балансоутримувача свого будинку: ЖЕО, ОСББ, житлово-будівельного кооперативу тощо. В свою чергу «Полтаватеплоенерго» іде назустріч як балансоутримувачам, надаючи їм допомогу в локалізації проблеми та її усуненні, так і споживачам - реагуючи на всі їхні звернення і надаючи ґрунтовні роз’яснення.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію