«Гармонія» презентувала нову лінійку молочної продукції

Із серця Полтавщини. Торгова марка «Гармонія» презентувала нову лінійку молочної продукції в оновленій упавці пюр – пак. Вона отримала назву«Мгарська». Лінійка стала підсумком плідної роботи упродовж всього року. Чим же особлива продукція та що увійшло до нової лінійки, дізнавалась Ірина Щербак.

Сучасний дизайн, цікаве поєднання смаків, і все це – в зручній, екологічній упаковці. Так можна сказати про нову лінійку молочної продукції «Мгарська» від торгової марки «Гармонія». Під час презентації продукції генеральний директор молочного заводу Володимир Дорош підкреслив: орієнтованість підприємства на якісні вироби – для покупців. Саме завдяки їм і була створена нова лінійка.

Володимир Дорош, генеральний директор ТМ «Гармонія»

- Конкурентне середовище – агресивне, яке змушує нас постійно розвиватися і постійно рухатись вперед для того, щоб виграти боротьбу за покупців. В боротьбі за вас, за покупців. І в кінцевому результаті за ті гроші, які ви заплатите за нашу продукцію, ми будемо рухатись семимильними кроками, старатись навіть в таких складних умовах розвивати наш бізнес, розвивати нашу «Гармонію», тому що межі в розвитку «Гармонії» немає.

Складається лінійка з 13 видів продукції. До неї увійшли: сир кисломолочний знежирений, 5% та 9% жирності. Різновиди молока та кефірів, ряжанка. А також десертна група: йогурти зі смаком полуниці, злаків та незвичайне поєднання вишні-черешні. 

Ірина Щербак, журналіст 

- А от саме в таких цехах створюється та сама продукція із нової лінії торгової марки «Гармонія».

В цьому цеху створюється сир кисломолочний та сиркові вироби. Цього року його модернізували. Тут встановили найсучаснішу лінію фасування італійського виробника. Вона повністю виключає ручну працю на всіх етапах виробництва. А додаткова процедура охолодження подовжує термін придатності продукту.

Ірина Вільхова, начальник департаменту лабораторного контролю ТОВ «Лубенський молочний завод»

- У нас процес відбувається в закритому потоці. Також пакування відбувається на автоматі в закритому процесі у сучасну упаковку, герметичну. Перед фасуванням продукт охолоджується до 8 градусів. Всі ці заходи дозволили нам подовжити термін до 21 доби.

Молоко, кефір, ряжанка та йогурти з нової лінії теж розливаються в сучасні упаковки – пюр-паки. 

Ірина Вільхова, начальник департаменту лабораторного контролю ТОВ «Лубенський молочний завод»

- Вона виготовлена із картону, який багатошаровий, захищає продукт від зовнішніх факторів, покращує зберігання цього продукту і зручний у використанні порівняно з поліетиленовою плівкою.

І це ще не вся робота із осучаснення виробництва, зазначив Володимир Дорош. Встановлено нове обладнання в цеху прийому молока. Замінено резервуари, в яких виготовляється молочна та кисломолочна продукція. Реконструйовано експедиції охолодження та зберігання готової продукції. Модернізація підприємства буде продовжуватися й наступного року.  

Володимир Дорош, генеральний директор ТМ «Гармонія»

- Бути сучасною компанією молочною, яка буде радувати не тільки полтавців, а й всю Україну. Команда та, що працює на торговий марці «Гармонія», досить молода, досить амбітна. А амбіції – це сама головна сила людини. Тому, ця команда зробить все для того, щоб «Гармонія» завжди була в кінці кінців кращим виробником «Полтавщини», яким він є на сьогоднішній день.

А нову продукцію з лінійки «Мгарська» від сьогодні шукайте на полицях магазинів.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію