Аварійна електроопора над головою

Така ситуація у полтавця Анатолія Бермаса. Електричний стовп старий та трухлявий. На лінії їх два, але міняти їх не поспішають

Анатолій Бермас зі своєю родиною проживає в цьому будинку уже 3 роки. Коли купував споруду, бонусом отримав і аварійний стовп електромережі. 

Анатолій Бермас, власник будинку

- Сніг був такий, як оцей. Його видно не було. Виявили це весною, після чого подали заявку по Маршала Бірюзова. Місяць десь чекали. Не було ніякої відповіді. Я перетелефонував, то мені сказали, що направили листа. Але ніякого листа ми не отримали, і лінійного паспортиста не було, щоб прийшов і подивився його.

Не раз зверталися в «Полтаваобленерго» з проханням замінити, але реакції немає. Була обіцянка, але її і досі не виконали. 

Анатолій Бермас, власник будинку

- Сказали, що в плані заміни вся лінія буде. Але минуло так, уже майже два роки, але сюди навіть ніхто не приходив. Сказали, що до Нового року замінимо, але вже минуло більше двох років.

На лінії – два стовпи. У сусіда – аналогічна аварійна електроопора. Кабелі тримаються на дроті.

Ми намагалися зв'язатися з «Полтаваобленерго», але нам не відповіли.

Маргарита Семено, юрист

- У разі, якщо «Полтаваобленерго» не реагує на відповідну заяву, то дані особи повинні звернутися з повторною заявою. Також написати скаргу щодо вжиття необхідних заходів. А також можна звернутися до інспекції з енергозбереження у Полтавській області, щоб взяти під контроль дану ситуацію, а також – посприяти у вирішенні та вжиттю необхідних заходів.

Що робити далі, чоловік ще не вирішив.

Анатолій Бермас, власник будинку

- Я так розумію, туди ходити безрезультатно. Заяву писати туди немає сенсу.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію