"Укрзалізниця" до кінця року запустить єдину гарячу лінію для пасажирів

АТ "Укрзалізниця" перезапустить роботу контактного центру, поставивши в пріоритет опрацювання звернень пасажирів у режимі реального часу.

Як повідомляє Інтерфакс-Україна, з посиланням на сайт компанії, на початку січня 2019 року в "Укрзалізниці" почав функціонувати оновлений контактний центр для пасажирів, що має обробляти всі звернення в режимі реального часу.

"Зараз у компанії існують кілька вхідних каналів для комунікацій з клієнтами. Перед фахівцями окреслено завдання вже цього року створити єдину гарячу лінію, з чітким розподілом звернень - у сьогоденні або минулому часі - і чіткі регламенти їх відпрацювання. Крім того, працюватимуть такі канали звернень, як чат-онлайн і чат-месенджер", - зазначив директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів Олександр Красноштан.

Для зручності клієнтів в "Укрзалізниці" також планують запустити багаторівневу систему IVR (Interactive Voice Response), яка, за допомогою інформації, яку вводить клієнт на підказки комп'ютера, адресовуватиме звернення відповідно до їхньої тематики.

"Якщо звернення стосуватиметься дотримання температурного режиму в вагоні - воно буде адресуватися одному оператору, а про придбання квитків через інтернет - вже іншому. Тематичний розподіл надасть можливість поліпшити якість вирішення цих питань", - наголосив Олександр Красноштан.

Оператори контактного центру пройдуть відповідне навчання. Для них також створять єдиний телефонний довідник відповідальних за кожне питання. Це значно скоротить час, який витрачаютья на вирішення пасажирських запитів.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" знову повертатиме квитки через інтернет.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію