Будинок без комунікацій

Одну з багатоповерхівок за адресою вулиця Шевченка, 73 А здали в експлуатацію ще у вересні 2018 року. Води в помешканнях і досі немає. З однією з власниць квартири спілкувалася Анна Ружін.

Новеньку багатоповерхівку здали мешканцям ще восени. Можна було б заселятися, але комунікацій немає. Провели світло, газ та опалення, а до води справа так і не дійшла. До будинку труба підведена, але в помешканнях людей води немає. Придбала квартиру в цьому помешканні і Тетяна Марченко. 

Тетяна Марченко, власниця квартири 

- І нічого не можемо зробити. І заселитися в будівлю теж не можемо. Так, люди ходять, відбувається ремонт, але як відбувається ремонт? Наповнюються баклажки з водою. 30 штук по 6 літрів. І носяться. Так, як ліфт ще не ввімкнений, то на 8, чи 9 поверх. Розумієте, і це є проблема.

Люди уклали договір на утримання будинку з товариством «ПОЛТАВА КОМУНСЕРВІС». Вони відповідають за проведення комунікацій до помешкань людей. Ми телефонували на цю фірму. Але в коментарі на камеру нам відмовили. 

«Полтававодоканал» повідомив наступне:

Обслуговуючій організації (балансоутримувачу) ТОВ «Полтавакомунсервіс» 28 грудня 2018 року було надано проект договору на надання послуг водопостачання та водовідведення мешканцям  будинку по вул. Шевченка, 73 А з пропозицією розглянути і підписати його в 20-денний термін. Послуги, у відповідності до умов договору, будуть надані після його підписання.

На даний час договір не повернуто до КП ПОР «Полтававодоканал».

Організація ТОВ «Полтавакомунсервіс» не виконує своїх зобов’язань по договору на надання послуг водопостачання будинків, які раніше взяло на обслуговування та має велику заборгованість перед КП ПОР «Полтававодоканал».

Маргарита Семено, юрист

- Подальші дії – це можна звертатися до товариства з обмеженою відповідальністю з закликами, щоб вони вирішували дану ситуацію. Також звертатися до начальника підприємства «Полтававодоканал» з метою вирішення даної ситуації, щоб визначити причини та надати конкретні терміни.

Люди тримають питання на контролі та постійно звертаються до ТОВ «Полтавакомунсервіс».

Тетяна Марченко, власниця квартири 

- У багатьох квартирах уже зроблено ремонт, завезено меблі. Люди просто чекають, коли вони можуть в'їхати. А в'їхати вони не можуть. І коли я займалася питанням встановлення домофону, я опитувала мешканців будинку особисто, і чула такі речі, що деякі люди просто у відчаї. Вони хочуть позбутися цього помешкання, адже не знають, коли воно буде і чи буде взагалі. 

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію