В непростих умовах конкуренції серед товаровиробників міська влада намагається йти назустріч своїм, полтавським, щоб дати змогу працювати у ситуації, що склалася

Перші кроки вже зроблені, наразі міська влада розробляє програму підтримки полтавських підприємств під егідою «Полтавська марка» з впровадженням соціальної реклами.

У міськвиконкомі відбулася чергова нарада з питань стабілізації економічного стану Полтави в умовах економічної кризи за участю керівників полтавських промислових підприємств. Заступник міського голови Тамара Плужник нагадала присутнім про вже здійснені заходи на підтримку підприємств Полтавщини.

/Тамара Плужник, заступник міського голови

Основне завдання в цих заходах полягало в максимальній допомозі нашим підприємствам, організаціям, підприємницьким структурам/

Наразі міська влада пропонує проект на 3-6 місяців, що ставить собі за мету підтримку і наповнення обігових коштів полтавських виробників за рахунок створення соціальної реклами.

Основна мета останньої – довести до відома громадян, що, купуючи полтавське, вони підтримують самі себе, адже кошти, які витрачаються на товари, будуть знаходитися в грошовому обігу на рівні міста.

Задля участі в цій програмі підтримки підприємці мають сплатити 850 гривень, вони включають в себе зовнішню рекламу і рекламу в засобах масової інформації. Керівники, які були присутні на засіданні, підтримали пропозицію і висловили готовність до співпраці. До міської влади вже надходять звернення від підприємств з проханням залучити їх до програми підтримки під егідою «Полтавської марки».

На зустрічі пролунала ідея створення в магазинах міста окремого куточка, де буде представлена продукція під брендом «Полтавська марка».

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію