Кожна 16-та дитина у дошкільному навчальному закладі Полтави - з особливими потребами

Для того, аби такі малюки розвивались і могли адаптуватись до життя у суспільстві, в Полтаві, одному з перших міст в Україні, звернулись до інклюзивної освіти. Тобто, такої, що спрямована на індивідуальність кожної окремої дитини. Перспективи її розвитку обговорювали сьогодні у міськвиконкомі під час спеціальної конференції депутати та освітяни.

Допомогти дітям, які мають особливі потреби, підготуватись до життя у суспільному середовищі можна. Але лише за умови, що вони спілкуватимуться зі звичайними дітьми, переконані українські освітяни, посилаючись на досвід з-за кордону. Кажуть, якщо у 90-х в Європі розглядали інклюзивну освіту, тобто, таку, за якої школа гнучко перебудовується під потреби дитини, як розвиток галузі, то нині – як явище політичне.

/Юлія Найда, виконавчий директор Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»

Завжди в нашому суспільстві є ті, хто є виключенням. Не обов'язково це освіта, будь-яка сфера. Дослідження, які зараз проводяться у світі, підтверджують, що виключення не сприяють розвиткові ні суспільному, ні економічному країни/

У Полтаві дітей з особливими потребами виховують не тільки у спеціальних закладах, говорить начальник міського управління освіти Світлана Горбаньова. Кожний 16-й дошкільник і 14-й школяр у звичайних закладах має особливі потреби. А лише у 8 дошкільних установах є групи, де не тільки виховують, а й реабілітують та оздоровлюють дітей із вадами. Полтавські освітяни, які одні із перших в Україні почали впроваджувати інклюзивну освіту, під час міської конференції зазначили, що необхідно, у першу чергу, спеціально готувати вчителів та вихователів для роботи із дітьми з особливими потребами. А також підсилювати психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу. І працювати над цим повинні у кожному міському закладі.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію