Проект «Полтавська марка» виправдав покладені на нього сподівання

Таку оцінку дав йому міський голова Андрій Матковський. Оцінили проект і полтавці. В результаті його впровадження мешканці міста більше почали вживати полтавську продукцію. У 130 торгових точках міста наразі можна побачити товари з логотипом «Полтавська марка».

У проекті «Полтавська марка» взяло участь майже 50 суб'єктів господарювання, з них – 15 великих і середніх промислових підприємств. Для «розкрутки» кожного з них міська влада, як і обіцяла, провела рекламну кампанію, розповідає координатор проекту Інна Смірнова.

/Інна Смірнова, координатор проекту «Полтавська марка»

Для опозиціонування «Полтавської марки» була проведена комплексна рекламна компанія на всіх засобах масової інформації: ІРТ, «Місто», радіо, преса, зовнішня реклама, виготовлення листівок - бл. 700 екземплярів/

Реклама – це добре, втім, влаштовувались і будуть влаштовуватись перевірки підприємств, аби бути переконаними, що продукція справді високої якості, говорить мер Андрій Матковський.

/Андрій Матковський, міський голова

Якщо у нас криза, якщо люди отримують менші з/п, то кожну копійку треба рахувати. Людина повинна бути впевнена, що якщо вона щось купує для своєї дитини, то це якісна продукція. Ми не можемо контролювати інших виробників, які не в Полтаві та області, а своїх виробників ми можемо контролювати і можемо казати, що це зроблено рідними руками, це якісна продукція/

Під логотипом «Полтавська марка» вже випущено близько 200 найменувань товарів, надають послуги у сферах громадського харчування, торгівлі, туризму, реклами, страховій і банківській сферах. Акцією охоплено 130 торгових точок міста. Завдяки проекту, говорить Андрій Матковський, у службі зайнятості наразі зареєстровано значно менше полтавців, ніж очікували. Опитування перехожих на вулицях свідчить: полтавці віддають перевагу полтавському, відзначила Інна Смірнова.

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію