Зливи зі шквальним вітром, які тривають кілька останніх днів, завдали шкоди не лише зеленим насадженням міста

Увірвалася стихія і до будинків мешканців Полтави. Зокрема, до редакції звернулася мешканка 3-го під'їзду будинку по Курчатова, 3. Як з'ясувалося, у результаті сильної зливи вода затопила квартири та сходові клітини. Найбільше постраждали, відповідно, квартири на верхніх поверхах. Побували на місці події і Олександр Крумін та Альберт Івлєв.

Стихія, що панувала у Полтаві кілька днів тому, завдала суттєвої шкоди багатьом будинкам. Зокрема, постраждав і будинок на Курчатова, 3.

До редакції нашого каналу звернулася мешканка 3 під'їзду будинку по вул. Курчатова, 3 Наталя Погодіна. Внаслідок сильних злив в останні дні, говорить жінка, квартири мешканців цього під'їзду, а також сходові клітини залило водою. На місці події бачимо наслідки стихії: у квартирах мокрі стелі, вологі шпалери, на сходових клітинах стоїть вода. Мешканці верхніх поверхів під'їзду говорять: такого лиха погода не завдавала їм давно.

/Микола Горобець, мешканець будинку по вул. Курчатова, 3

По стінах, з 10 по 1 поверх, по електропроводці, там де стоять лічильники, струмком бігла вода/

Постраждала Наталя Погодіна запевняє: будинок заливає періодично впродовж останніх 3 років. А все, говорить жінка, через забиті ливневі стоки та неремонтовану покрівлю даху. Жінка говорить: кілька разів подавала заяви до ЖЕДу з вимогою ліквідувати проблему, проте, запевняє, працівники останнього звернення ігнорують. Пані Наталя показує копію заяви, яку подала після останнього підтоплення. Каже: лише рік тому зробила у квартирі ремонт, а тепер більшу частину робіт доведеться перевиконувати.

/Наталя Погодіна, мешканка будинку по вул. Курчатова, 3

Я, по-перше, вимагаю, щоб начальник ГЖЕДу як людина, яка керує цією організацією, відповів за те, що тут відбувається, і дав відповідь, чому у нас у такому стані дах і стоки. По-друге, я хочу, щоб мій ремонт мені був компенсований/

Мешканці переконують: працівники ЖЕДу не прочищають ливневі стоки, тому і сталося підтоплення. Представники ж житлово-комунального управління № 5 переконують знімальну групу: ливнівки працюють справно, просто вони не витримали такого напору, і вода потекла до під'їзду через машинне відділення та вентиляційні шахти. Що ж до дефектів покрівлі, то ніхто з мешканців будинку на неремонтований дах раніше не скаржився.

/Сергій Филенко, головний інженер КП «ГЖЕУ № 5»

- По даному будинку скарг від мешканців на протікання покрівлі не надходило.

- Жодного разу?

- Жодного разу/

Головний інженер ГЖЕУ № 5 говорять: скарги надходили лише на забиття ливневих стоків, проте, проблеми оперативно усувалися. Ремонт же покрівлі даху, говорить пан Филенко, повинен виконуватися за кошти міського бюджету управлінням житлово-комунального господарства. Що ж до даного випадку, говорить Сергій Филенко, то проблема вирішуватиметься найближчим часом.

/Сергій Филенко, головний інженер КП «ГЖЕУ № 5»

Сьогодні складено дефектний акт на покрівлю, визначено місця протікання. Акт направлено до управління ЖКГ для вирішення питання поточного ремонту/

Новини Полтави

    Розділи сайту:

    Написати лист в редакцію